Контакти

Ми відповімо на будь-які запитання щодо наших онлайн-продажів, прав або партнерських послуг прямо тут.

АДРЕСА

пр-т. Героїв Харкова, 129А, Харків

ТЕЛЕФОН

+1 248-785-8545

EMAIL

google@gmail.com

САЙТ

darinashop.com.ua

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Де я можу оформити замовлення?

Замовлення в нашому інтернет-магазині можна оформити на сайті darinashop.com.ua

Як я можу оплатити замовлення?

Ми пропонуємо два способи оплати: ⁃ Повна оплата товару банківською карткою через платіжну систему Way For Pay ⁃ Завдаток 200 грн банківською карткою через платіжну систему Way For Pay, а залишок суми товару на пошті післяплатою

Чи можу я відмінити замовлення?

Ви можете скасувати своє замовлення на ранньому етапі його реалізації. Замовлення можна скасувати, якщо на нього ще не створена накладна. Зазвичай це не пізнше ніж 20 хв після оплати замовлення.

Для скасування замовлення, зв’яжіться з нашими менеджерами через он-лайн чат на сайті або в будь-якому зручному месседжері. Робочий час менеджерів ПН-ПТ з 9:00-20:00, СБ-ВС з 10:00-16:00 На початку розмови менеджер попросить Вас номер замовлення.
З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед спілкуванням з консультантом.

Чи можу я вносити зміни в замовлення?

Внести зміни в замовлення можна якщо на нього ще не створена накладна. Зазвичай це не пізнше ніж 20 хв після оплати замовлення.

Для внесення змін, зв’яжіться з нашими менеджерами через он-лайн чат на сайті або в будь-якому зручному месседжері. Робочий час менеджерів ПН-ПТ з 9:00-20:00, СБ-ВС з 10:00-16:00 На початку розмови менеджер попросить Вас номер замовлення.
З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед спілкуванням з консультантом.

ВІДПРАВКА і ДОСТАВКА

Якими службами доставки ви користуєтеся?

Доставка здійснюється транспортною компанією Нова пошта протягом 1-2 днів після відправлення товару.

Коли ви відправите замовлення?

Відправка замовлення протягом 3-х робочих днів (ПН-ПТ) після оплати замовлення.

Чи можу я змінити адресу доставки?

Ви можете змінити адресу доставки Вашого замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для того, щоб внести зміни в замовленні, зв’яжіться з нашою службою підтримки.

ПОВЕРНЕННЯ і ОБМІН

Протягом якого часу я можу повернути обміняти/повернути товар?

Будь-який товар, замовлений на darinashop.com.ua і не підійшов за причинами (фасон, розмір, колір), може бути повернутий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Що потрібно для оформлення повернення/обміну?

Для оформлення повернення/обміну необхідно:

  • упевнитися, що товар належної якості, збережені його споживчі властивості і товарний вигляд (відсутність слідів експлуатації і використання, наявність не пошкодженної упаковки і ярликів).
  • відправити товар Новою Поштою для відправки посилки вкажіть: одержувач —  Клименюк Дар’я Станіславівна +38 (050) 031-59-47  м.Харків, відділення 3
Хто оплачує доставку при поверненні/обміні?

Транспортні витрати оплачує покупець за тарифами перевізника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не отримуємо.

Коли ви повернете гроші за товар?

Повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 робочих днів від дати надходження повернутого товару на склад.

Що робити, якщо мені прийшов бракований товар?

Для початку, зв’яжіться з нашою службою підтримки із зазначенням проблеми і надайте фотографії дефекту. Наші консультанти нададуть Вам інструкції, як оформити повернення товару.